[O1] Problem z wodą - chłodzenie silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grejan
    Ambiente
    • 2008
    • 104

    #26
    Wody rano jest malutko a jak przejade 100m to wlacza sie kontrolka braku wody i tak jest codzien. Juz dolewalem wody rano na zimnym to na drugi dzien znow brak wody.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      No czyli wniosek jest jeden. O ile nie ma gdzies wyciekow w stylu nieszczelnej chlodnicy, wezy, badz nagrzewnicy, to nie pozostaje nic innego jak glowice podniesc i zmienic uszczelke. Tak to czasami bywa, jedna uszczelka wytrzyma 100kkm a inna 250kkm i wiecej :|
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Marcinisko
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2006
        • 149

        #28
        grejan looknij tutaj

        Komentarz

        • macieks
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 469
          • Octavia III (5E3)
          • CJZA 1.2 TSI 105 KM

          #29
          Zamieszczone przez grejan
          Zauważyłem że jest dosyć mokro pod wykładzinami kierowcy i to tak powaznie mokro. Mam gumową wykładzinę dlatego nie było widać ale dziwny zapach był no i jak podniosłem to dywan mokry jak cholera
          A to już wyjaśniłeś - wiesz już skąd ta woda się wzięła?
          Była: O1 1.6 MPI
          Jest: O3 1.2 TSI

          Komentarz

          • hubert78
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1576

            #30
            macieks,

            Zamieszczone przez grejan
            Woda zbierała sie pod dywanikami z pod przedniej szyby są doprowadzane przewody elektryczne i tam jest platikowa uszczelka i przez to sie lalo do srodka.
            Chyba kolega znalazł przyczynę ale dopóki nie osuszy dywanika nie będzie wiedział czy to to było na 100%

            Komentarz

            • nemi
              Ambiente
              • 2008
              • 227

              #31
              Ja bym polecił Ci takie rozwiązanie:
              1) zadzwonić do pobliskich stacji diagnostycznych i spytał, czy mają możliwość zbadania obecności spalin w płynie chłodniczym
              2) po znalezieniu takiej stacji trzeba się tam udać
              3) zapłacić pewnie ze 20 zł (ja 4 lata temu za tą przyjemność płaciłem 10 zł) i w ciągu 10 minut będziesz wiedział czy wymieniać uszczelkę pod głowicą, czy szukać gdzie indziej. Prościej chyba się nie da
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=544518#544518

              Komentarz

              Pracuję...